Close Menu
    What's Hot

    אמזון קובעת תוכנית השקעה של 48 מיליארד דולר בהודו עד 2030

    יוני 26, 2026

    הודו חוקרת את ראג’ש אקספורט בנוגע לרישומי סחר בזהב

    יוני 26, 2026

    נשיא הסחר של סין והאיחוד האירופי צפויים לשיחות בבריסל

    יוני 24, 2026
    Hai My IsraeliHai My Israeli
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    Hai My IsraeliHai My Israeli
    דף הבית » ארה"ב מטפלת בחוסר יעילות אנרגטית, וחושפת חיסכון מדהים של 18.5 מיליארד דולר
    עסקים

    ארה”ב מטפלת בחוסר יעילות אנרגטית, וחושפת חיסכון מדהים של 18.5 מיליארד דולר

    אוקטובר 26, 2023
    Facebook WhatsApp Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit VKontakte Telegram

    הדו”ח האחרון של משרד האנרגיה האמריקני (DOE ) הדגיש את הצעדים האדירים שעשתה יוזמת Better Buildings, וחשף חיסכון באנרגיה קולקטיבי של 18.5 מיליארד דולר מאז 2011. מאמצים אלה לא רק מסמנים את המסירות לחיסכון כלכלי אלא גם מדגישים שינוי מרכזי לקראת סביבה נקייה ובת קיימא יותר.

    ארה"ב מטפלת בחוסר יעילות אנרגטית, וחושפת חיסכון מדהים של 18.5 מיליארד דולר

    לאורך עשור, שיתופי הפעולה של יוזמת מבנים טובים יותר שאבו ממגוון רחב של מגזרים, ומתהדרים בשותפויות עם יותר מ-900 עסקים, ממשלות מקומיות, שירותים, רשויות דיור וגופים ציבוריים ופרטיים אחרים. המאמצים המשולבים שלהם קיזזו בהצלחה את פליטת הפחמן הדו-חמצני בכמעט 190 מיליון טון. כדי לשים את זה בפרספקטיבה, זה בגדר הפליטות השנתיות מכ-24 מיליון משקי בית.

    הישג בולט נוסף המוטבע בדוח הוא התוצאה של אתגר האקלים הטוב יותר. יוזמה זו קוראת לבעלי מבנים מובילים ואילי תעשייה להפחית בחצי את פליטת גזי החממה שלהם בטווח של 10 שנים בלבד. למרבה הפלא, רק בשנת הפתיחה שלו, האתגר ראה דיווח מקרוב למיליארד רגל מרובע של שטחי בניין ו-1,500 מתקנים תעשייתיים.

    באמצעות יוזמת Better Buildings, ל-DOE יש חזון רחב יותר של שיפור יעילות האנרגיה על פני נופי מסחר, תעשייה ומגורים. מאמצים כאלה מתיישבים בצורה חלקה עם האסטרטגיה הכוללת של ממשל ביידן-האריס של ריסון הוצאות האנרגיה עבור משקי בית ועסקים בארה”ב, כל זאת תוך תגובה נחרצת למצב החירום האקלימי העולמי.

    שרת האנרגיה של ארה”ב, ג’ניפר מ. גרנהולם, הביעה את תמיכתה ליוזמה, והדגישה את תפקידה בעיצוב עתיד בר קיימא. היא העירה, “יוזמת Better Building מספקת תוכנית שלא יסולא בפז עבור המגזר הציבורי והפרטי כאחד. זה מתיישב בצורה מושלמת עם יעדי האקלים המחמירים של הנשיא ביידן, מה שמאפשר לנו לתכנן וליישם פתרונות חיוניים למסלול אנרגיה נקייה גמישה”.

    בפן הפיננסי, ראוי לציין כי ארה”ב מקצה כ-400 מיליארד דולר מדי שנה להפעלת הבניינים המסחריים והתעשייתיים שלה. עם זאת, 20% עד 30% מדהימים מצריכת האנרגיה של המדינה נחשבים בזבזניים. לפיכך, מאמצים כמו יוזמת Better Buildings ממלאים תפקיד מכריע בכיול מחדש של חוסר האיזון הזה, תוך הבטחת רתומה של אנרגיה בצורה נבונה יותר לעתיד האומה.

    פרסומים קשורים

    הודו חוקרת את ראג’ש אקספורט בנוגע לרישומי סחר בזהב

    יוני 26, 2026

    נשיא הסחר של סין והאיחוד האירופי צפויים לשיחות בבריסל

    יוני 24, 2026

    מדד ניקיי 225 ביפן עבר את רף 72,000 בעלייה שיא בטוקיו

    יוני 22, 2026
    חדשות אחרונות

    אמזון קובעת תוכנית השקעה של 48 מיליארד דולר בהודו עד 2030

    יוני 26, 2026

    הודו חוקרת את ראג’ש אקספורט בנוגע לרישומי סחר בזהב

    יוני 26, 2026

    נשיא הסחר של סין והאיחוד האירופי צפויים לשיחות בבריסל

    יוני 24, 2026

    ירי בבית ספר בטקלובן הרג שלושה אנשים ופצוע לפחות 20

    יוני 23, 2026
    © 2023 Hai My Israeli | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.